• Qui som

Quadern de les idees, les arts i les lletres

• Breu història de la revista

Quadern de les idees, les arts i les lletres és una revista cultural d’una dilatada trajectòria: fundada a Sabadell el 1978 per Joan Cuscó i Aymamí, va iniciar el 2012 un procés de renovació per adequar-se a la realitat cultural del país.

Catalunya és un espai socialment viu que genera processos dinàmics associats al pensament, l’acció i l’activisme cultural. Processos que circulen a través d’iniciatives personals i col·lectives, territoris i xarxes socials que, tot i així, sovint no arriben a la major part de la ciutadania. Quadern pretén esdevenir un punt de reflexió i de trobada dels agents que intervenen en la conformació del mapa de la cultura contemporània en el seu pas pel país. Quadern gira al voltant del que anomenem cultura en constant ebullició i transformació, tant pel que fa a les formes d’habitar el món com pel que fa a les maneres d’expressar-lo. En aquest sentit el grup editor vol fer de Quadern un espai receptiu i obert a les manifestacions actuals del pensament i de la cultura crítica.

Quadern s’adreça a tots els públics interessats a saber més sobre el flux cultural que es genera des de Catalunya tot mirant el món.

• Equip editorial

Fundador
    Joan Cuscó i Aymamí

• - CONTACTAR QUADERN -

Quadern de les idees, les arts i les lletres és una revista en català, fundada l'any 1978 a Sabadell

Carrer Migdia, 08201 Sabadell
    Termes i condicions
  • Número pilot

Ajudan's a trobar la millor fórmula

Aquest nº215 és un banc d'assaig amb una URL pública però amb una difusió i promoció diferent de les d'un número normal. El disseny, la distribució i alguns continguts poden canviar durant els propers mesos.

Ens seria molt útil rebre la teva opinió sobre aquesta fòrmula: si vols, pots contestar aquest qüestionari (breuíssim), o fer arribar directament la teva visió, impressió i opinió a director@quadern.fundacioars.org. No dubtis en enviar-nos crítiques: ens fan avançar. Moltes gràcies!

All Posts